fbpx
Logo EvenimenteBuzau.ro

Tot ce trebuie să știi când îți organizezi nunta
Top 7 secrete

A spus… DA! Felicitări!!!

Domnișoare de onoare, aranjamente florale, fotograf pentru nuntă – organizează nunta Buzau în detaliu!

Următorul pas și încă unul foarte important, este organizarea nunții!

Sunt de părere că acest pas, ar trebui să fie unul plăcut, un moment în care mirii lucrează împreună la organizarea unui eveniment memorabil din viața lor. Este un eveniment la care vor face echipă, își vor folosi creativitatea și vor întâmpina probabil și câteva dificultăți pe parcurs, pentru a organiza nunta lor de vis. 

În acest articol, voi vorbi despre pașii pe care trebuie să ii urmezi pentru organizarea unei nunți pe placul tău, elementele pe care trebuie să le iei în considerare atunci când începi organizarea acestui eveniment și cum să faci, astfel încât nunta să fie fermecătoare, magică, iar tu să simți că ai totul sub control și să eviți stresul. 

Pe partea de wedding planner sau un organizator de nunți, lucruri de simplifică considerabil. Nu va mai trebui să umbli după muzică, locație, fotograf și alte elemente. Stabiliți bugetul împreună, iar organizatorul îți va îndeplini dorințele. De asemenea, dacă îți dorești că nunta ta să fie într-o anumită temă, să ai un anumit tip de muzică și decorațiuni, nu vei mai căuta tu formația sau decorațiunile, ci o persoană o va face pentru tine. 

Desigur, există și alternativa folosirii unui wedding planner, asta dacă îți permite bugetul.

Revenind acum la organizarea propriei tale nunți … sunt sigur că ți se pare un proces lung, cu etape complexe și multă, multă organizare. Dar poate fi și ușor, și distractiv … secretul stă în organizare și planificare. Dacă ai cunoștințe exacte despre cum se planifică efectiv o nuntă, îți va fi mult mai ușor să parcurgi pașii și imediat vei ajunge la momentul în care vei ciocni cu cei dragi un pahar de șampanie

Ca o recomandare personală, dacă ai nevoie de sfaturi sau sugestii în privința organizării nunții tale, caută informațiile pe internet, există numeroase surse de unde te poți informa sau contactează un expert în domeniul organizării unei nunți de vis. 

Una e să vezi nunta prin ochii tăi, ai mirelui și ai miresei, tu știind cum ai vrea să arate nunta ta de poveste, împreună cu stresul implicat, emoții, întâmplări amuzante și alta e să ceri sfatul de la părți subiective, care prin diferite experiențe ale lor, sunt să zicem – nemulțumiți – sau încă nu s-au căsătorit, și îți oferă sfaturi de nuntă Buzau. De asemenea mai poate fi implicată uneori și o diferență de generații, unele persoane dorind o nuntă modernă sau într-o anumită zona tematică. 

Dar, cu toate acestea, chiar dacă ai un organizator de nunți, tot va fi necesar și aportul tău. Va trebui să alegi diferite elemente, dintre cele propuse. De exemplu cum ai dori să fie verighetele, sau cum ți-ar plăcea să fie tortul. 

Înainte de organizarea propriei nunți, trebuie să ai o idee despre cine vor fi nașii tăi. Aici decizia ii revine fiecărui cuplu. 

Ca un mic disclaimer, voi evita pe parcursul acestui articol menționarea diferitelor tradiții și obiceiuri, mai vechi sau mai noi, care sunt implicate în ziua evenimentului. Fiecare va alege tipul de nuntă pe care și-l dorește și dacă va adăuga astfel de elemente în momentul petrecerii sau nu. 

Menționez asta aici, pentru că și atunci când vine vorba de nași, există numeroase tradiții, de la pahare speciale pentru nași, dansul nașilor și alte elemente. 

De asemenea unii miri aleg să ofere un cadou nașilor.

Alege-ți nașii cu atenție și mai ales, cu sufletul!

Fără doar și poate un detaliu vital pentru organizarea nunții. Restaurant, furnizori și invitați – toți vor depinde de stabilirea exactă a zilei când se va desfășura nunta voastră de vis. 

De asemenea trebuie să te gândești foarte bine în ce perioadă și în zi vei face nunta, deoarece există o serie de factori care sunt influențați de această decizie. Spre exemplu prețurile diferă în funcție de ziua pe care o vei alege, vinerea sau duminica, e puțin mai ieftin decât sâmbăta. 

La fel, dacă cumva nunta este în perioada Iulie – August, aceasta e cea mai scumpă și mai rezervată perioada a anului. Perioada Octombrie – Noiembrie oferă alte prețuri față de cea de vară, desigur mai scăzute. 

De luat în considerare sunt și sărbătorile legale din calendarul ortodox, pentru că nu poți face nunta în acele zile. 

Dacă organizezi nunta în perioada verii (nunțile încep după postul Paștelui) trebuie să iei în calcul dacă va fi într-un restaurant sau nuntă în aer liber. De aceea este foarte important să verifici disponibilitatea multor locații de nuntă, cu foarte mult timp înainte și identifici acel salon nunți care se potrivește cerințelor tale. Multe locații de nuntă sunt rezervate și cu un an sau doi în avans. 

Data nunții – o decizie grea

Aș include aici, imediat după alegerea dății nunții și stabilirea de către viitorii miri, a tipului de nuntă pe care și-l doresc. 

Suntem de acord că nunta trebuie să fie de vis, ca într-o poveste. Dar elementele care vor face parte din întreaga petrecere, precum muzica, mâncarea, decorațiunile, locație nuntă Buzău … îi vor conferi nunții un anumit aer, o tematică. 

Opțiunile sunt la fel de nemărginite precum imaginația voastră, dar consider destul de important acest element. 

E indicat să te decizi ce tip de nuntă vrei, de exemplu tradițională, sau o nuntă boho-chic sau în alte stiluri. Menționez alegerea temei nunții încă de la început, pentru că influențează și tipul de locație nuntă ales, formație nuntă și desigur, bugetul! Căutarea sălii de evenimente va fi de asemenea influențată de această decizie. 

Îți dorești cununia și ceremonia religioasă într-un sigur loc, toate în aceeași zi? Îți dorești anumite elemente să se desfășoare în interior, iar altele într-o zonă decorată pe un anume stil, în exterior? Vrem să mergem la o anumită biserica? … iar întrebările pot continua, cea principala fiind CE TIP DE NUNTĂ VREAU?

Tipul nunții – TU ce tip de nuntă îți dorești?

Stabilirea bugetului nunții este foarte importantă. În jurul acestui buget se vor lua decizii cu privire la diferite elemente ce țin de organizarea nunții. 

De fapt, din acest punct, cam tot ce va urma pe parcursul articolului, are legătură cu bugetul. O întrebare foarte bună este… Cum gestionezi bugetul nunții foarte eficient? 

Acum, alocarea bugetului pentru diferite lucruri, ține doar de miri. De exemplu, după ce faci un plan inițial, un draft al cheltuielilor pentru nuntă, vei avea un tablou clar al cheltuielilor. 

Poate vrei de exemplu flori și aranjamente pentru locație de la o anumită firmă mai calitativă și vrei ca toată sala de restaurant sau zona de exterior să fie decorată într-un anume fel și plină de flori. Atunci procentul pentru acest element va fi puțin mai mare. 

E important să-ți calculezi în mare bugetul de care dispui, pentru a ști cam ce ți-ai permite să faci la nuntă și ce nu.

Bugetul de nuntă depinde de mai mulți factori, printre care se numără:

  • amplitudinea nunții
  • sumele pe care le poți investi pentru fiecare furnizor
  •  sprijinul financiar din partea apropiaților
  •  negocierea cu furnizorii
  • numărul de invitați
  • alte elemente pe care ți le dorești la nunta ta
Cum îți planifici eficient bugetul de nuntă în Buzău? 

Voi menționa despre aceste două elemente într-o singură secțiune, pentru că imediat ce te-ai gândit și ai stabilit un buget pentru nuntă în Buzău, poți să te gândești la un număr de invitați, iar după asta la locația dorită. 

Desigur, există și situații când deja ai o locație în minte de mult timp, pentru că ai fost la un eveniment acolo sau poate ai văzut-o online, iar din acel moment ai știut că acolo vei dori să îți organizezi nunta. 

O locație perfectă pentru organizarea nunții tale va fi acea care îți transmite acest sentiment, care va îndeplini cerințele tale și care se va mula pe tipul de nuntă pe care dorești să o organizezi. Organizează nunta exact după visul tău. 

Odată ce ai stabilit bugetul, îți faci aproximativ o idee despre cât de mare va fi nunta, câți invitați vei dori să ai aproximativ, iar în funcție de aceste aspecte, trebuie să te orientezi spre restaurante fie mai mari, în cazul în care nunta este cu mai mulți invitați, fie mai mic, pentru nunți mai restrânse. Sau nunta poate fi în aer liber și va trebui să te gândești și la alte aspecte. 

Numărul de invitați se face și în funcție de bugetul pe care îl are fiecare, astfel că dacă vrei să cheltuiești cât mai puțin, numărul de invitați va fi unul mic.

Lista invitaților se face înainte să alegi locația

Muzica este unul dintre aspectele care transformă nunta într-o experiență minunată, memorabilă. 

Muzica este unul dintre principalii piloni ai nunții și trebuie rezervată din timp. 

În funcție de bugetul stabilit, poți să ai DJ sau DJ și formație, sau o formație mai mare care se ocupă de toate elementele. O formație nuntă profesionistă, cu experiență, poate transforma evenimentul, într-o petrecere de neuitat, la care toți invitații, dansează pe tot parcursul acesteia. Uite aici poți găsi mai multe formații pentru evenimente. 

Stilul muzical va fi ales de tine și în funcție de preferințele tale. De asemenea este într-o strânsă legătură cu tipul nunții pe care l-ai stabilit. 

Muzica – DJ Nuntă Buzău, Formație Nuntă Buzău sau ambele? 

Pentru amintiri la care te întorci mereu cu drag, fotografiile și filmările de la nuntă sunt esențiale. 

Alege acești doi furnizori cu mare atenție ca să te asiguri că amintirile vor fi de calitate și că vor fi surprinse cele mai frumoase momente ale nunții.

Unii miri aleg să aducă la nuntă și cabină foto, aleg ca la final să aibă o galerie foto într-o anumită temă, pe latura de video să fie surprinse anumite momente spontane, implicând puțină personalizare pentru aceste servicii foto video. 

De aceea este necesar să vorbești din timp cu cei care îți vor oferi aceste servicii și de asemenea să fii foarte specific. 

Foto – Video Nuntă Buzău

Alegerea rochiei de mireasă … aici este o poveste fascinantă în sine! 

Fiecare viitoare mireasă visează la ziua în care se va îmbrăca în rochia albă, special aleasă de ea și își va uni destinul cu bărbatul inimii ei, bărbatul pe care îl iubește și îi va deveni soț. 

Pentru a căuta rochia de mireasă trebuie să aloci timpul necesar, astfel încât alegerea să fie cea mai bună. 

Rochia de mireasă trebuie să scoată în evidență frumusețea și naturalețea ta, trebuie să emane eleganță și stil și nu în ultimul rând, trebuie să te avantajeze și să ți se potrivească. 

Pentru ca toate aceste aspecte să fie îndeplinite, ai nevoie de părerea unui specialist, care te va ajuta să găsești rochia de mireasă într-un timp cât mai eficient și care, bineînțeles te va avantaja. 

Ai găsit rochia de mireasă, ai achiziționat pantofii și accesoriile, iar mirele și-a găsit costumul? Perfect!

În funcție de bugetul pe care îl ai, aceste elemente pot fi realizate la croitori sau la specialiști în domeniu cu vastă experiență. 

Ținute pentru nuntă în Buzău! – Rochia de mireasă, costumul mirelui și accesoriile

Acestea vor fi alese în funcție de preferințe și buget. 

Voi menționa aici și elementele de cosmetică și înfrumusețare. Makeup-ul miresei, părul, tot ce ține de aranjarea mirelui și alte aspecte. Este necesar să fie incluse în bugetul nunții, iar unele mirese aleg să facă proba de coafură sau make up, înainte de marele eveniment. 

De asemenea și aici trebuie rezervat cu ceva timp înainte sau discutat dacă ai nevoie să vină persoana la o locație aleasă de tine. 

Următorul pas – VERIGHETELE! 

La fel cum menționam și la începutul articolului, la secțiunea “Tipul nunții”, decorul este un element foarte important, îmbrăcând petrecerea și conferindu-i un anumit aer … în funcție de gusturile tale. 

În decorul de la nuntă se încadrează mai multe elemente din interiorul sau exteriorul localului. 

Le poți asorta în funcție de sezon, tematică, nuanțe preferate sau orice ți se pare inspirat.

Cum ai vrea să fie decorată sala, florile, buchetul miresei, buchetul nașei, dacă ai ales să ai domnișoare de onoare, cum vor arăta buchetele lor, rochiile, decorațiuni în piept sau fără (cocarde), lumânările??? 

Dacă ai o arcadă pentru ceremonie, cum să arate și cum să fie decorată? 

Secțiune papetărie, care implică meniu, opis (așezarea la mese), invitațiile, numerele de masă, plicurile pentru bani. 

Invitațiile! … dacă vrei digitale sau printate. La cele digitale te poți ocupa tu personal. 

Voi menționa în această secțiune și mărturiile. Acestea pot fi variate, în funcție de preferințe, de buget și de creativitatea fiecăruia. Totul este la alegere, unele locații includ astfel de elemente sau dacă dorești ceva mai diferit, te poți ocupa de această latură. 

Un alt element foarte popular este mașina de fum. În organizarea evenimentelor de acest gen, mașina de fum a devenit nelipsită. De obicei cam orice salon de nunți are una în dotare, dar e indicat să verifici pentru a fi sigur, în cazul în care îți dorești astfel de lucruri extra în seara nunții.

Nici o nuntă fără decor!

Având în vedere importanța lor majoră, a fost necesar să creez o secțiune pentru ele. Reprezintă unul din primele elemente vizuale care vor fi înmânate sau trimise celor pe care dorești să îi inviți la nunta ta de vis. 

Pune-ți creativitatea la încercare și realizează cele mai superbe invitații pentru nunta ta

Poți alege din diverse cataloage puse la dispoziție de furnizori sau poți veni chiar tu cu idei pentru modele personalizate (dacă ai stabilit o tematică sau ai anumite preferințe în materie de design sau culori). 

Invitațiile de nuntă sau prima impresie pe care o oferi oaspeților tăi
Nunta Buzau

Este necesar să pui la punct detaliile privind felurile de mâncare, aperitivele și băutura care va fi servită în seara nunții.

Dacă alegi varianta restaurant sau catering, discuți variantele și opțiunile lor, buget, preț meniu și zile pentru degustare. Foarte multe persoane aleg un meniu nuntă all inclusive care include si pachet bautura. 

Începând cu partea de antreu și felurile principale, plus desert, plus TORTUL MIRILOR! – ia în considerare cum ai dori să arate meniul nunții și cât de diversificat îți dorești să fie. 

Poți adopta servirea clasică la mese sau un meniu de tip bufet

Meniurile mai simpliste nu dezamăgesc niciodată iar în ultima vreme mix grillul, prinde din ce în ce mai multă popularitate. 

La partea de desert, dacă nu se ocupă restaurantul unde vei organiza nunta sau nu ești satisfăcut de opțiunile lor, poți contacta o firma terță care se va ocupa de desert și tortul mirilor. 

De asemenea, considerând că ai stabilit deja lista invitaților și ai primit confirmările, este util să iei în considerare câți copii vor fi prezenți la nuntă, pentru a avea meniuri pentru copii iar dacă sunt într-un număr mai mare, le poți organiza o masă sau o zonă special amenajată, pentru ei. 

Un alt element sunt persoanele care sunt vegetariene, vegane sau au alergii la anumite produse. Este important ca invitații tăi să se simtă bine și să oferi opțiuni în funcție de preferințele lor. 

La capitolul băuturi, ai opțiunea să folosești din ceea ce oferă locația cu care vei lucra, să lucrezi cu un furnizor, să aduci un bar mobil și să personalizezi meniul băuturilor în funcție de preferințe, tema nunții etc. Poți crea cu cei de la locație un pachet băutură personalizat, care să fie pe mese în seara evenimentului. 

Meniu – Ce punem pe masa oaspeților?

Sunt sigur că îți dorești ca dansul mirilor să fie special, unic, să trezească emoție, să stârnească aplauze, zâmbete și să rămână în amintirea tuturor. 

Decizia vă aparține în totalitate și este de asemenea într-o legătură cu tema nunții. Unele persoane aleg stilul liber, alte persoane aleg să facă cursuri de dans cu ceva timp înainte. 

Alegerea melodiei este foarte importantă și trebuie făcută din timp. 

Emoții unice – Dansul Mirilor

Un alt element foarte important este aranjarea meselor și cum vor fi așezați invitații la mese. 

În funcție de numărul de invitați și diferiți factori, va trebui să ai un plan al meselor și al invitaților. Acest pas va fi posibil atunci când ai confirmările finale ale celor invitați și ai tabloul perfect al celor care vor fi prezenți la nuntă în Buzău. 

Odată cu aranjarea la mese trebuie să stabilești și desfășurătorul nunții (partea care include orele felurilor de mâncare, când cântă formația, totul să aibă un sincron, un echilibru). 

Un exemplu simplistic al unui desfășurător al nunții ar arăta ca în exemplul de mai jos: 

Când începe petrecerea? – Start Party!!!

Când e dansul mirilor?

Simbioză între partea de mâncare și formație (nu pot cânta atunci când vine mâncarea).

Poate cel mai greu lucru – Așezarea invitaților la mese

Acesta poate fi mult mai complex în funcție de preferințele fiecăruia și diversitatea elementelor din cadrul nunții. Alegeți din cofetăriile specializate în torturi de nuntă Buzău, găsiți inclusiv pe site-ul nostru. Încercați să nu lăsați nimic pe ultima sută de metri! 

Tortul Mirilor

Trebuie să îți alegi biserica sau să mergi direct să vorbești cu preotul bisericii de care aparții, pentru a face programare pentru ziua nunții și pentru a vă comunica aproximativ ora la care va avea loc cununia religioasă, pentru a putea stabili în funcție de acest aspect, cununia civilă, poze, ora la care începe petrecerea la restaurant etc. 

Există și opțiunea ca preotul să vină la locația aleasă de tine, dar trebuie vorbit în avans și să iei în calcul acest cost la bugetul nunții. Serviciul este mai costisitor. 

Același lucru trebuie să îl faci și la Primărie. La starea civilă sunt necesare buletinele și certificatele de naștere ale mirilor și 2 buletine ale unor martori sau ale nașilor. 

De asemenea trebuie să faci analizele prenuptiale și să te interesezi de etapele obținerii certificatului medical. Odată ce ai acest certificat poți merge la Primărie și poți depune actele necesare, urmând apoi programarea. 

Unii miri aleg să aducă și elemente extra pentru divertisment. Trebuie să iei în calcul bugetul, perioada nunții, dacă persoanele respective sunt disponibile și momentul când dorești să fie incluși în desfășurătorul petrecerii. 

Un alt element de luat în considerare, în funcție de locația ta, va fi transportul pentru anumiți invitați, iar în unele cazuri chiar și cazare. Este necesar să iei în calcul varianta de a facilita transport invitaților, care în funcție de context, vor avea dificultăți în a ajunge la nuntă sau a pleca de la nuntă. 

Aici trebuie să te gândești la orele sau intervalele orare pe care va urma să le stabilești și sunt în funcție de ora începerii petrecerii, când să ajungă, când este ceremonia, când este momentul tortului mirilor etc. Va fi util un plan de transport. 

În funcție de dimensiunea nunții tale, de locație, de buget și alte elemente, există variați factori de luat în considerare … dar hei, sunt sigur că te vei descurca absolut fantastic!

Poate unora li se vor părea incredibil de multe lucruri de planificat și până când va veni momentul nunții te vei gândi că devine ușor copleșitor, dar nu va fi, îți garantez. O planificare calitativă și din timp, te va salva de astfel de momente. 

Iar apoi când te vei bucura de nunta ta care a ieșit exact cum ți-ai propus, invitații s-au distrat fenomenal, iar tu ești extaziat, totul va fi meritat din plin. 

Îți urez CASĂ DE PIATRĂ! Și să te distrezi din plin! 

Alte aspecte de luat în considerare…
Iată câteva testimoniale de la cei care și-au găsit oferta pe site-ul nostru

Am avut plăcerea de-a lungul timpului de a participa la un număr considerabil de nunți, botezuri, petreceri și alte tipuri de evenimente private. Am călătorit mult prin țară, având prieteni și cunoștințe prin diverse orașe și am experimentat diferite tipuri de petreceri, unele mai moderne, altele mai tradiționale iar unele absolut unice. 

Unul din locurile care m-au impresionat foarte mult și îmi vor rămâne în amintire este LAVO Ballroom, din Buzău. 

A fost o nuntă în Buzău memorabilă, fără doar și poate și dacă te pregătești pentru un astfel de eveniment și momentan ești pe Google căutând “locație nuntă”, “restaurant nuntă buzău”, “nuntă buzău”, “nunți din buzău”, “evenimente buzău”, “locație botez” și altele similare, te poți opri liniștit și să-i contactezi pe cei de la LAVO Ballroom care organizează nunți botezuri sau petreceri corporate

Aici poți organiza orice tip de petrecere sau eveniment îți dorești, fiind locația ideală pentru crearea unor momente de neuitat. Este o locație perfectă pentru organizarea evenimentelor speciale, oferind servicii diverse și colaborând cu tine pentru a-ti transpune dorința în realitate. 

Poate ai în plan să organizezi ceva cu colegii de muncă și iei în calcul petreceri corporate sau poate doar o masă cu niște prieteni vechi la un restaurant în Buzău. Restaurant UVA este o alegere superbă, iar când vei ajunge acolo vei înțelege de ce. 

La fel cum menționam mai devreme în articol, după ce stabilești data nunții și bugetul, urmează o serie de elemente care necesită multă planificare. Căutarea de restaurante nunți, sălii de evenimente, fotograf nuntă etc.

Printre acestea se află și dilema – meniu nuntă și preț meniu nuntă – ce vrem să servim la marele eveniment și cât ne va costa? 

Există foarte multe oferte meniu nuntă, dar numai tu știi cel mai bine ce îți dorești. Dacă vei căuta “meniu nuntă Buzău“, îți recomand această locație. 

Fie că ești în căutarea unui meniu nuntă, meniu botez sau meniu petrecere corporate, aici vei găsi o diversitate fascinantă, dar mai mult, staff-ul este foarte primitor și flexibil, vor sta cu tine, îți vor face sugestii și te vor ajuta, până când tu vei fi mulțumit pe deplin. 

LAVO Ballroom reprezintă un standard, o etichetă și se diferențiază printre celelalte locații pentru evenimente prin multiple elemente, dar mai ales prin calitatea serviciilor oferite și standardul acestora. Organizează nunți botezuri, mese festive, petreceri corporate și evenimente private, fiind locația perfectă pentru orice tip de petreceri private. 

Sunt multe elemente de luat în considerare atunci îți organizezi nunta sau orice alt tip de eveniment privat, de la decorații, meniuri, pachet băutură, servicii foto video, fotograf nuntă, formație, servicii diverse etc … dar atunci când ai ajutor și o echipă de persoane cu care să rezonezi, totul devine mai plăcut, armonios, iar evenimentul va fi un SUCCES


Articol scris de Emanuel Cogalniceanu

Am economisit foarte mult timp si a fost un real sprijin. Doar am completat formularul si am primit oferte de la toate localurile care aveau data noastra libera.
Alex
Mire
Am gasit foarte multe informatii utile si mi-a placut ca am putut contacta direct muzicantii si saloanele de pe site. Am cerut si oferte si am ales ce a fost mai convenabil pentru bugetul nostru.
Ioana
Mamica

CERE OFERTA

NUNTA BOTEZ ANIVERSARE